»Hudo bo za vse, po vsej vertikali.«
»Ni nam treba iti daleč, da bi videli, kakšno opustošenje je pandemija povzročila pri izobraževanju otrok po vsem svetu.«
»Pričakujem odgovorno ravnanje vseh, predvsem pa si želim, da bi vsi skupaj ozavestili odgovorno ravnanje zaposlenih na šoli, staršev in otrok.«
»Smo kot v lekarni, ves čas nabavljamo hitre teste, ker jih otroci pozabljajo doma. Ukvarjamo se samo s covidom, ob tem je treba urejati vse možne druge zadeve.«
»Pandemija covida-19 je zaznamovala tudi področje izobraževanja.«
»Potrebujemo namreč novo 'normalnost': otroci naj se vrnejo v šole, kjer se bo ocenilo, na kateri stopnji učnega procesa so, in kjer jim bodo zagotovili intenzivno podporo, ki jo potrebujejo, da bi lahko nadomestili zamujeno. Zagotoviti pa je treba tudi, da bodo učitelji usposobljeni in da bodo imeli vse potrebne vire za poučevanje. Preveč je na kocki, da bi si lahko privoščili kar koli drugega.«
»Tudi v tej luči se je po ministričinih besedah odprlo vprašanje potreb po prepoznavanju novih vizij znanja in načinov izobraževanja.«
»Gledamo otroke, ki ne znajo več brati, pa so to že počeli, ki so že računali, pa tega ne znajo več.«
»Še pred pandemijo so najbolj marginalizirani otroci zaostajali za svojimi vrstniki. Zdaj, na začetku tretjega leta pandemije, si ne moremo privoščiti, da bi se vrnili v 'normalno' stanje.«
»Lahko ti vzamejo vse, razen znanja.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju